-

-
-

tisdag 18 augusti 2015

Sista semesterveckan!



Ja då var sista vecka här, sanslöst vad det går fort. Och inte har jag gjort allt jag tänkt göra, är ju några dagar kvar dock. Igår och idag är det strålande sol, satt ute på altan nån timme igår och det är ljuvligt skönt, inte ens mygg som störde :-)

Allt gick bra i Sorsele, minus 11 kilo och minus 14 cm runt midjan. Nu är det ju inte bara kilona som räknas utan måendet allmänt. Sover bättre, mår bättre, känner mig mindre stressad så det är bara plus. Dock drog jag på mig en förkylning, men det var kort och intensiv. Mår redan bättre. Ikväll ska jag på spinning, har saknat det så det ska bli skönt.

Har köpt ett nytt (begagnat) akvarium, å jäklar vilken skillnad. Det är MYCKET snyggare, lyser snyggare så fiskarna blir ju riktigt vackra :-) Dock är det massa massa jobb med att tömma det gamla och få till i det nya, sakta med säkert närmar det sig slutet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar