-

-
-

söndag 8 november 2015

Söndag och farsdag!



Har velat fram och tillbaka om vi ska åka till Luspen idag eller ej. Nu blir det så vi åker. Ska bara vänta in ungarna som är å säljer jultidningar. Sista rycker med det, ikväll åker beställningen in.

I fredags åkte jag och maken till Lycksele, jag har fått låna hem en/ett tum-ekg. En liten apparat som ska hålla koll på mitt hjärta. Eller den har ju bara koll när jag stoppar dit tummarna. Jag har haft besvär med att hjärtat slår dubbla slag eller slår volt och har sig. Jag tänkte att det skulle va svårt att hinna med att stoppa dit tummarna dom gånger jag känner av det eller så tänkte jag att nu kommer hjärtat sköta sig och att jag inte skulle ha nå besvär alls.

Men redan på lasarettet visade det mina hjärtrubbningar, och hjärtat har levt rövare hela helgen så jag har fått med flera rubbningar och skickat iväg. Känns bra att få med det så dom inte tror jag bara hittar på :-)

Nä, en till kopp kaffe hinner jag med innan vi åker. Ha en trevlig dag alla pappor <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar