-

-
-

söndag 9 augusti 2015

Packa, städa och pirr i magen!



Himmel vad pirrigt det känns idag, imorrn bär det iväg till Sorsele på återträff. Ska bli himla kul det vet jag ju men det pirrar ändå :-) Så idag ska det packas, både till ungarna och till mig. Stig får sköta sin packning själv ;-)

Robin och Frida ska få va hos deras älskade storasyster i Storuman. Skulle det bli nåt så är jag ju inte såå långt ifrån. Men jag vet att dom fixar det :-)

Nu står en gryta med fläsklägg på spisen, Stig "tror" han har smakat det nån gång men han verkar inte så övertygad att det är gott. Jag har inte ätit det på evigheter men minns det som skitgott. Vi får se helt enkelt vem som har rätt :-) Till lunch idag blir det tacosrester. Älskar tacos <3

Nu ska jag köra igång, springer fortfarande i pyjamas :-) Men kaffet smakar som bäst då :-)

2 kommentarer:

  1. Fläsklägg är ju hur gott som helst!
    Lycka till i Sorsele!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är ju som jag minns att det var hur gott som helst :-) Tackar så mycket :-)

      Radera