-

-
-

måndag 13 juni 2016



Men hej gott folk, nu var det ett tag sedan känner jag :-) Allt bra med er? Här knallar det på. Har jämt så mycket att göra bara, men det lugnar sig väl så småningom.

Har bara två veckor till semestern nu, ovanligt att ha den så tidigt då jag dom senaste åran alltid haft den senare, men det får väl gå det med. Stig har semester samtidigt å det känns ju också ovanligt. Annars har vi som gått om varann. Å det har väl varit skönt för barnen som alltid haft en vuxen hemma. Men i år blir det annorlunda, kommer några veckor då dom får klara sig själv, ja inte hela veckorna men några timmar på dan ;-)

Till helgen tar jag med mig hela familjen på en tripp till Byske, har bokat en stuga där som vi får rå om hela helgen, förhoppningsvis är det bra väder så vi kan va ute å njuta,



Bjussar på en bild av mig och äldstjänta :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar